دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده به نام اشتباه

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای محمد علیزاده به نام اشتباه

ترانه: مهرزاد امیرخانی – آهنگ : فولکلور مدیترانه – تنظیم: امیر علیزاده
میکس و مسترینگ: میلاد ترابی

محمد علیزاده - اشتباه  

متن ترانه آهنگ اشتباه محمد علیزاده :

دلم حال تـو که دوبـاره همونه
قدر من و تو رو آخه کی مـیـدونـه؟
درست وقـتی بـاید بـمونه اون میره
غیر من کی میتونه دستـتو بگیره

دلم آدما رو چـجـوری شناختی؟
خسته نبـاشی دلم , این همه باختی
بیا بـغلم حالا , دلِ دیـوونه
اونم که مثل همه باهات نمیمونه

*   *   *
چـی سرمـون اومده باز
درد دل من و تو اشتباست
یکی دیگه تـو دلشه , دلم
درست همونی که دل من می خواست

*   *   *
دلم الان وقت عاشق شدن نیس که
این عاشقی واسه هر دوی ما ریسکه
همه باهام خودی تو یکی غریبه
اینکه از رو نمیری , واسم عجیبه

تیکه تیکه میشی , نگی که نگفتی
میری میشکنی , میای به پام می افتی
پر تـَـرَکه تـنـه , من و تـو بسه
می مونم من و غم و یه دل شکسته

*   *   *
چـی سرمـون اومده باز
درد دل من و تو اشتباست
یکی دیگه تـو دلشه , دلم
درست همونی که دل من می خواست

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mohammad Alizadeh – Eshtebah.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohammad Alizadeh – Eshtebah [۱۲۸].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.