دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب رمضان به نام من واست جون می دم


دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای شهاب رمضان به نام من واست جون می دم

ترانه سرا : امیر یگانه – ملودی : شهاب رمضان و امیر یگانه – تنظیم : سیاوش صدری

برای دانلود با دو کیفیت  + متن اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید

دانلود آهنگ شهاب رمضان - من واست جون می دم  

دانلود با کیفیت 128 : دانـــلـــود

دانلود با کیفیت 320 : دانـــلـــود

متن اهنگ

خورشید من باش واسه روزای سرد زندگیم
بزار با عشقت اروم بگیره دل به سادگی

میسوزه قلبم ولی کنار تو خاموشم
بارون عشقت مثل ابه روی اتیشه

روزام تنها با عشق تو سر میشه
باورش سخته اینجا عاشق اینجوری
که قلبمون نزدیکه من واست جون میدم
معنی احساسو از چشات فهمیدم
از چشات فهمیدم

باورش سخته اینجا عاشق اینجوری
که قلبمون نزدیکه من واست جون میدم
معنی احساسو از چشات فهمیدم
از چشات فهمیدم

باور کن تو همه دنیامی
با من باش تویی که رویامی
ثابت کن عاشق میمونی
قدر این احساسو میدونی

این احساس عشقه عادت نیست
دل کندن از تو راحت نیست
راحت نیست از تو دل کندن
لحظه هام بوی تو رو میدن

باورش سخته اینجا عاشق اینجوری
که قلبمون نزدیکه من واست جون میدم
معنی احساسو از چشات فهمیدم
از چشات فهمیدم

باورش سخته اینجا عاشق اینجوری
که قلبمون نزدیکه من واست جون میدم
معنی احساسو از چشات فهمیدم
از چشات فهمیدم


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.