دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام آرامش

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام آرامش

ترانه : شهرام جلیلی / تنظیم : حامد برادرام / موزیک : شهرام جلیلی

برای دانلود + متن اهنگ در ادامه مطلب

 دانلود آهنگ جدید و فوق العاده زیبای سامان جلیلی به نام آرامش  

دانلود با کیفیت 128: دانـــلـــود

دانلود با کیفیت 320 : دانـــلـــود

متن ترانه

همه دنیای منی دنیاتم بیا دنیام و با قلبت یکی کن

میدونی عاشقتم هستم بیش از حد کنارم عاشقونه زندگی کن

اینکه میفهمی حرفام و از چشمام چه حال خوبی به احساس من داره

نگاهمون رو برنداریم از هم حالا که چشامون به چشمام افتاده

من این عاشقی رو با تو دوست دارم منو از دنیای عاشقی نترسون

نگیر لبخند شیرینت رو از من انقدر فکر و قلبم رو نلرزون

همین آرامشی که از تو دارم منو پابند این زندگی کرده

اگه نباشی یه لحظه کنارم دلم بی وقفه دنبالت میگرده

تگ دوم آهنگ

با تو میشه دل بست و عاشق شد سخته حتی نفس کشیدن بی تو

خودت میدونی اینو اما میگفم همه عمر و زندگی منی تو

به این دلبستگی ها وابستم کن من از چشمای تو دنیا رو دیدم

تو که باشی همه دنیا رو هیچ همه دار و ندارم رو هم میدم

من این عاشقی رو با تو دوست دارم منو از دنیای عاشقی نترسون

نگیر لبخند شیرینت رو از من انقدر فکر و قلبم رو نلرزون

همین آرامشی که از تو دارم منو پابند این زندگی کرده

اگه نباشی یه لحظه کنارم دلم بی وقفه دنبالت میگرده

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.