دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام دوست دارمه

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام دوست دارمه

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام دوست دارمه با بالا ترین کیفیت
ترانه و آهنگ : محسن یاحقی , ساکسیفون : هومن نامداری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محسن یاحقی بنام دوست دارمه :

این صدای قلبمه که می تپه هر نفس به خاطر تو
از تو دارم حس خوب عاشقی خوشیای زندگیمو
همه فکر من تو این روز و شبا وقتی که تنها میمونم با خودم
اینه که بتونم هر جوری که هست به تو ثابت کنم عاشقت شدم
دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام
دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام
آره آره عاشق شدم و بس
تو دیگه برای من شدی نفس
با تو تنهاییمو از یاد بُردم
حتی یه لحظه نباشی مُردم
دوست دارمه رو لبام میخونی توی چشام
دوست دارم از وقتی که پا گذاشتی تو دنیام

آهنگ جدید محسن یاحقی بنام دوست دارمه


 دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ دوست دارمه, دانلود آهنگ دوست دارمه از محسن یاحقی, دانلود آهنگ دوست دارمه با صدای محسن یاحقی, دانلود آهنگ شاد, دانلود آهنگ محسن یاحقی, دانلود آهنگ محسن یاحقی دوست دارمه, متن آهنگ دوست دارمه محسن یاحقی


دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.30 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام دوست دارمه

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محسن یاحقی بنام دوست دارمه


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.