دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون  

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : بابک مافی , میکس و مستر : راشا تقیپور

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون :

گفتنی هام کم نیست اگه تو برگردی
گفتنی هام به تو تویی که نامردی
نمیدونی که چیکار کرد نگاهت با من
میدونستم که یه روزی تو میمونی یا من

بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید بابک مافی بنام بارون

♫♫♫♫♫♫

گریه کردم زیر بارون

هم منو دوست داری هم بهم میخندی
هم یه وقتایی چشاتو روی من میبندی
هم عذابم میدی ، هم نگاهت زیباست
هم حواست پرته هم حواست اینجاست
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
بارون ، ببار و اشک چشمام
تا اون نبینه گریه کردمو نبینه غصه میخورمو تنهام
گریه کردم زیر بارون

 دانلود آهنگ, دانلود آهنگ بابک مافی, دانلود آهنگ بابک مافی بارون, دانلود آهنگ بارون, دانلود آهنگ بارون از بابک مافی, دانلود آهنگ بارون با صدای بابک مافی, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, متن آهنگ بارون بابک مافی

Download

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.