دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر 

 

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر با بالاترین کیفیت

آهنگ و تنظیم : علیرضا اصغری

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر :

پدر تو کوه موندی تا من نلرزه پاهام
رفیق امروز من هم پای بچگی‌هام
عمری به پام سوختی کاری برات نکردم
حالا میخوام بشینی دور تو من بگردم
عاشقم من عاشق نوازشات
عاشقم عاشق راه رفتن باهات
عاشقم من و به آغوش بکشی
دوباره سر بزارم رو شونه‌هات
عاشقم من عاشق نوازشات
عاشقم عاشق راه رفتن باهات
عاشقم من و به آغوش بکشی
دوباره سر بزارم رو شونه‌هات

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر

♫♫♫♫♫♫

تا همیشه تکیه‌گاه من تویی
ای پدر فانوس راه من تویی
بودنت دنیامو آروم میکنه
از خدا میخوام برام حفظت کنه
عاشقم من عاشق نوازشات
عاشقم، عاشق راه رفتن باهات
عاشقم، من و به آغوش بکشی
دوباره سر بزارم رو شونه‌هات


دانلود آهنگ, دانلود آهنگ جدید, دانلود آهنگ جدید ایرانی, دانلود آهنگ غمگین, دانلود آهنگ محمد بابایی, دانلود آهنگ محمد بابایی پدر, دانلود آهنگ پدر, دانلود آهنگ پدر از محمد بابایی, دانلود آهنگ پدر با صدای محمد بابایی, متن آهنگ پدر محمد بابایی


دانلود با کیفیت 320 - 9.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 9.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید محمد بابایی بنام پدر

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.