دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ امون از تو شادمهر عقیلی


دانلود آهنگ امون از تو شادمهر عقیلی

آهنگ امون از تو از شادمهر عقیلی با دو کیفیت بهمراه متن آهنگ

ترانه : حمیدرضا نصرالهی – آهنگ و تنظیم : شادمهر عقیلی

قطعه ۸ از آلبوم طرفدار شادمهر عقیلی سال ۱۳۹۱

امون از تو شادمهر عقیلی  

متن آهنگ امون از تو شادمهر عقیلی :

تو نگات مسیره عشقو به دلم نشون میده

تو نگات قشنگه وقتی به دلم امون میده

حنده هات بغل بغل رازقیه

التهاب من و تو عاشقیه

آهنگ امون از تو شادمهر عقیلی

امون از چشمای تو وقتی که بارون میباره

امون از لبای تو وقتی میگه دوسم داره

وای امون از وقتی که میخوای با من پا به پاشی

منو از من بگیری سرسبد عاشقاشی

وای امون از تو …

 

دانلود آهنگ امون از تو شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ امون از تو شادمهر عقیلی با کیفیت ۳۲۰

Shadmehr Aghili – Amoon Az To.mp3

دانلود آهنگ امون از تو شادمهر عقیلی با کیفیت ۱۲۸

Shadmehr Aghili – Amoon Az To [128].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.