دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوبه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوبه با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوبه  

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوبه با بالاترین کیفیت

ترانه : گلناز گلزاری ، آهنگ : احمد سعیدی ، تنظیم : مهرداد عباسی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوبه :

خوبه با تو آیندم
خوبه آرومیم با هم
خوبه با خیال راحت
با یه حرف ساده
با لبات میخندم

دست من نیست حس و حالم
به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم
یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش
تو که انقدر دوستم داری
مطمئنم دیگه هیچوقت
منو تنهام نمیذاری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احمد سعیدی بنام خوبه

♫♫♫♫♫♫

داریم مگه بهتر از تو
داریم مگه بهتر از ما
داریم مگه توی دنیا
واسه با هم بودن
بهتر از ما دوتا

دست من نیست حس و حالم
به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم
یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش
تو که انقدر دوستم داری
مطمئنم دیگه هیچوقت
منو تنهام نمیذاری

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ احمد سعیدی خوبه

♫♫♫♫♫♫

خوبه با تو آیندم
خوبه آرومیم با هم
خوبه با خیال راحت
با یه حرف ساده
با لبات میخندم

دست من نیست حس و حالم
به تو عشقم بی اندازه
این محاله که بتونم
یه روزی دور از تو باشم
تو صدای قلب من باش
تو که انقدر دوستم داری
مطمئنم دیگه هیچوقت
منو تنهام نمیذاری


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.