دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک با بالاترین کیفیت


دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک 

 

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک با بالاترین کیفیت

ترانه و آهنگ : کسری شاهانی ، تنظیم : میلاد هاشمی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک :

نمیتونم ازت دور شم
نمیدونی برای من چقدر سخته
چقدر خوبه که اینجایی
چه خوبه عطر تو همیشه رو تخته
دلم گرمه به لبخندت
دلم میگیره وقتی که نمیخندی
فقط محو تماشاتم
توروزایی که موهاتو نمیبندی

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک

♫♫♫♫♫♫

تموم عمر در کنار تو
یه رویای بی حد و مرزه
بگو عشقم یه نفر هر روز
به احساست عشق می ورزه
خودم حتی فکر نمیکردم
به این زودی تو دلم جا شی
تو از بس که خوب و آرومی
نمیتونی واقعی باشی

یه احساسی هر لحظه بهم میگه
که خوشبختی به من نزدیکه نزدیکه
تو آغوش و دردامو نمیفهمم
همیشه تن تو گرم و رمانتیکه

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.70 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.50 مگابایت

دانلود آهنگ جدید امیر فرجام بنام رومانتیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.