دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی با بالاترین کیفیت

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی  

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی با بالاترین کیفیت

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی :

یاد تو با فراموشی عوض نکردم
همیشه به فکرتم
تو برام ستاره ی تو خاطرات
میدرخشی تو شبای من
برای من

من تورو با یه آسمون عوض نکردم
تو برام آسمونی
تو دلم میگم دوباره تورو میبینم یه روز یار جونی
یار جونی..

تو واسه من نفسی
برای من همه کسی
کنار تو تموم میشه غم دنیا
تو واسه من نفسی
برای من همه کسی
کنار تو تموم میشه غم دنیا

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی

♫♫♫♫♫♫

به یاد روزایی که تورو داشتم
دوباره تو دل ِ تنهام گُل وجود تو کاشتم
به یاد روزایی که تورو داشتم
دوباره تو دل ِ تنهام گُل وجود تو کاشتم

تو واسه من نفسی
برای من همه کسی
کنار تو تموم میشه غم دنیا


دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 8.80 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 3.60 مگابایت

دانلود آهنگ جدید سینا شعبانخانی بنام یار جونی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.