دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید کامران رسول زاده به نام زن


دانلود آهنگ جدید کامران رسول زاده به نام زن

ترانه و آهنگ : کامران رسول زاده – تنظیم : پدرام آزاد – میکس و مستر : میلاد فرهودی

کامران رسول زاده - زن  

+ متن آهنگ زن کامران رسول زاده :
یکی که شبیه خودم باشه و
نه از من زیادو نه کم باشه و
یکی که جهانش شبیه منه
فقط فرقمون اینه که اون زنه
یه زن که مثه مرد درکم کنه
که دردای مردونمو کم کنه
یه زن که کتونی بپوشه هنوز
که یه دختره ساده توشه هنوز
که تو نوجوونیم براش پیر شم
واسش یه محلو بریزم بهم
یه زن که عروسی بگیرم براش
بدهکار شم واسه خنده هاش
یکی که شبیه خودم باشه و
نه از من زیادو نه کم باشه و
یکی که جهانش شبیه منه
فقط فرقمون اینه که اون زنه
(متن ترانه آهنگ جدید کامران رسول زاده زن)
یه زن که مثه مرد درکم کنه
که دردای مردونمو کم کنـه
یه زن که کتونی بپوشه هنـوز
که یه دختره ساده توشه هنوز
که سیگارو با هم بذاریم کنـار
واسه بچه هامون بچسبیم به کار
یه زن که به پای خودم پیر شـه
که با لقمه نونی باهام سیر شه
یه زن که جوون تر باشه از خودم
که تو دامن اون یه روز جون بدم
یه زن که مثه مرد درکم کنه
که دردای مردونمو کم کنه
یه زن که کتونی بپوشه هنوز
که یه دختره ساده توشه هنوز
که تو نوجوونیم براش پیر شم
واسش یه محلو بریـزم بهـم
یه زن که عروسی بگیرم براش
بدهکار شم واسـه خنده هـاش
یکی که شبیه خودت باشه و…
ترانه آهنگ زن از کامران رسول زاده

 

ــــ دانلود آهنگ جدید زن با صدای کامران رسول زاده ــــ

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Kamran Rasoolzadeh – Zan [۳۲۰].mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Kamran Rasoolzadeh – Zan [۱۲۸].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.