دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی به نام یه حالی دارم

ترانه و آهنگ : پویا بیاتی – تنظیم : عابد بسطامی  – گیتار: مجتبی تقی پور

پویا بیاتی - یه حالی دارم  

+ متن آهنگ یه حالی دارم پویا بیاتی :
یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست
که حتی خنده رو لبام شکفتنی نیست
بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره
اگه دیدیش بهش بگو داره میمیره
بهش بگو جدایی چشممو تر کــرد
بهش بگو نمیشه بی صداش سر کرد
بهش بگو کجا گذاشتی و رفتی
نمیتونه فراموشت کنه برگرد

دنیا دنیا ، چطور دلت اومد بگیریش از من ِ تنها
شدم غریبه ای میون غربت و غم ها
دلم گرفته از تو و تموم آدم ها
از غم ها..
دنیا دنیا ، کجا برم که یه کمی غم ِ دلم وا شه
میخواستی گریه ی منو ببینی خب باشه
الان ستارمون درست تو بدترین جاشه
خب باشه..
(متن ترانه آهنگ جدید پویا بیاتی یه حالی دارم)
یه حالی دارم این شبا که گفتنی نیست
که حتی خنده رو لبام شکفتنی نیست
بگو چیکار کنم دلم آروم بگیره
اگه دیدیش بهش بگو داره میمیره
دلم واسه شنیدن صداش تنگه
دلم واسه صدای خنده هاش تنگه
چرا کسی دل منو نمیفهمه
چرا دل تموم عالم از سنگه

دنیا دنیا ، چطور دلت اومد بگیریش از من ِ تنها
شدم غریبه ای میون غربت و غم ها
دلم گرفته از تو و تموم آدم ها
از غم ها..
دنیا دنیا ، کجا برم که یه کمی غم ِ دلم وا شه
میخواستی گریه ی منو ببینی خب باشه
الان ستارمون درست تو بدترین جاشه
خب باشه..
ترانه آهنگ یه حالی دارم از پویا بیاتی

 

ــــ دانلود آهنگ جدید یه حالی دارم با صدای پویا بیاتی ــــ

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Pouya Bayati – Ye Hali Daram.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Pouya Bayati – Ye Hali Daram [۱۲۸].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.