دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ مام وطن از محسن چاوشی با کیفیت بالا

دانلود آهنگ مام وطن از محسن چاوشی با کیفیت بالا

ترانه : امیر ارجینی – آهنگ و تنظیم : محسن چاوشی – میکس و مستر : امیر جمالفرد

این آهنگ به مناسبت آزادسازی خرمشهر در سال ۱۳۹۱ منتشر شده بود.

مام وطن از محسن چاوشی  

 

متن آهنگ مام وطن محسن چاوشی :

 

راز خوشبختی من خفته در قلب من است
تو کجا میگردی قلب من این وطن است

خاک مادرزادی ، خانه ی اجدادی
این وطن ارثیه ی پشت در پشت من است

هیچ ابرقدرتکی ، مرد تسخیرش نیست
زن اگر تهمینه ، مرد اگر تهمتن است ..

گریه ها کرده وطن ، تاب آورده وطن
مام پر درد وطن ، مادری شیرزن است

قلب من ! خانه ی من ، خانه ی زخم به تن
خسته ام از جانی که گرفتار تن است

من به مرگ آگاهم ، مرگ را میخواهم
هم وطن ها راهم ، دشمن آتش زدن است.

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Chavoshi – Maame Vatan.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Chavoshi – Maame Vatan [۱۲۸].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.