دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ چه خواب هایی شادمهر عقیلی

دانلود آهنگ چه خواب هایی شادمهر عقیلی

آهنگ چه خواب هایی از شادمهر عقیلی با دو کیفیت بهمراه متن آهنگ

ترانه : سروش دادخواه ، علی ایلیا – آهنگ و تنظیم : شادمهر عقیلی

قطعه ۷ از آلبوم طرفدار شادمهر عقیلی سال ۱۳۹۱

چه خواب هایی شادمهر عقیلی

متن آهنگ چه خواب هایی شادمهر عقیلی :  

چه خواب هایی برات دیدم چه فکرایی برات داشتم

کسی رو حتی یه لحظه به جای تو نمیذاشتم

تو این روزا نمیدونی با عشق تو کجا میرم

چه آسون دل به تو بستم منی که سخت میگیرم

آهنگ چه خواب هایی شادمهر عقیلی

به همه میخندی با همه دست میدی دستتو میگیرم دستمو پس میدی

اما دوست دارم ، اما دوست دارم

پشت من بد میگی حرف مردم میشم دستشو میگیری عشق دوم میشم

اما دوسِت دارم ، اما دوست دارم

چه خواب هایی برات دیدم

چه رنگی زده دنیامو

تو چشمای تو میدیدم تمومه آرزوهامو

 

دانلود آهنگ چه خواب هایی شادمهر عقیلی

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Shadmehr Aghili – Che Khab Hayee.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Shadmehr Aghili – Che Khab Hayee [128].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.