دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی بنام آخرین ستاره

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی بنام آخرین ستاره

دسته بندی : آهنگ غمگین, تک آهنگ, ویژه تاریخ : ۲۸ام اسفند, ۱۳۹۳

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی بنام آخرین ستاره

دانلود آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی بنام آخرین ستاره با بالاترین کیفیت

برای دانلود اهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی بنام آخرین ستاره :

اگه میبینی یه عمره بیقرارم
اگه تو آسمون آخرین ستارم
اگه سخته زندگی برام مهم نیست
تورو دارم تورو دارم ، تورو دارم..
اگه میبینی هواتو خیلی دارم
دل ندارم که یه روز تنهات بذارم
اگه زندگیم نشد همونکه خواستم
ولی خوشحالم از اینکه تورو دارم..
تو هستی
میدونی چه کاری کنی قلبم آروم بگیره
میدونی چی باید بگی تا که گریم نگیره..نگیره
میدونم
میتونم که دستاتو هر وقت دلم خواست بگیرم
سرم رو بذارم رو شونت به عشقت بمیرم..بمیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید محمدرضا هدایتی و پژمان جمشیدی بنام آخرین ستاره

♫♫♫♫♫♫

تو هستی
میدونی چه کاری کنی قلبم آروم بگیره
میدونی چی باید بگی تا که گریم نگیره..نگیره
میدونم
میتونم که دستاتو هر وقت دلم خواست بگیرم
سرم رو بذارم رو شونت به عشقت بمیرم..بمیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.