دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من

دسته بندی : آهنگ شاد, تک آهنگ تاریخ : ۲۰ام فروردین, ۱۳۹۴

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من با بالاترین کیفیت

ترانه : علی بحرینی ، آهنگ : محمد مروی ، تنظیم : محمد مروی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من :

یه لحظه حتی کمتر دیدن تو واسه من، حیفه
واسه زندگی، زمانو بی تو از دس دادن، حیفه
همین که توو نگاه تو آرامش می بینم، خوبه
همین که یادم می ره لحظه های غمگینم، خوبه
با تو خوشبختی، مال من می شه
با تو هر سالی، سال من می شه
با تو دلچسبه، نم نم بارون
از تو و عشقت، واقعاً ممنون
با تو خوشبختی، مال من می شه
با تو هر سالی، سال من می شه
با تو دلچسبه، نم نم بارون
از تو و عشقت، واقعاً ممنون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من

♫♫♫♫♫♫
تو که پیشم باشی انگار همه دلخوشی ها این جاس
همه حسای خوبی که می خواستم از دنیا این جاس
این احساسی که که از قلب من خارج نمی شه، عشقه
اینکه دوس دارم بمونی پیش من همیشه، عشقه
با تو خوشبختی، مال من می شه
با تو هر سالی، سال من می شه
با تو دلچسبه، نم نم بارون
از تو و عشقت، واقعاً ممنون
با تو خوشبختی، مال من می شه
با تو هر سالی، سال من می شه
با تو دلچسبه، نم نم بارون
از تو و عشقت، واقعاً ممنون

  

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود با کیفیت 320 - 7.10 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود با کیفیت 128 - 2.90 مگابایت

دانلود آهنگ جدید مسعود محمد نبی بنام سال من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.