دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه

دسته بندی : آهنگ شاد, تک آهنگ تاریخ : ۲۰ام فروردین, ۱۳۹۴

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه

دانلود آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه با بالاترین کیفیت

ترانه : حمید فریزند ، تنظیم : سعید ساشا

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه :

دوست دارم اگه بدونی میخوام همیشه پیش من بمونی
دوست دارم منو نگام کن دوباره عاشقونه صدام کن
ببین این منه دیوونه چجوری دلو بهت سپردم
بهم میگم دیشب تو خوابم اسم تورو میبردم

بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو
بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو

نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم
دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم
نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم
دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کوروش صنعتی بنام عاشقونه

♫♫♫♫♫♫

ببین این منه دیوونه چجوری دلو بهت سپردم
بهم میگم دیشب تو خوابم اسم تورو میبردم

بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو
بذار بگن به همه تو عشق منی تو زندگی منی تو
تو هم مثل منی از عشقمون نه دل نمیکنی تو

نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم
دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم
نگاه کن توی چشام که با نگات آروم میگیرم
دوست دارم همه بدونن عشق من برات میمیرم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.