دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده

دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده

دسته بندی : آهنگ غمگین, تک آهنگ تاریخ : ۱۱ام فروردین, ۱۳۹۴

دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده

دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده با بالاترین کیفیت

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده :

نشد تا ابد از سَرِ تشنگی
به دریای چشمات سرازیر شم
نشد پای دیوونگیم جون بدم
جوونی کنم پای تو پیر شم
نشد ماه تنهایی من بشی
تا این خونه از تیرگی دور شه
بتابی به این خونه ی سوت و کور
تا این شب زده معبد نور شهب
ه بارون پاییز به برف زمستون
به زولفای لیلی به چشمای مجنون
به عشقی که تیشش غم ِ ریسمونه
میترسم دلم بی تو تنها بمونه
میترسم دلم بی تو تنها بمونه..

♫♫♫♫♫♫

دانلود آهنگ جدید احسان خلقی بنام شب زده

♫♫♫♫♫♫

تو چشمای تو عشقمو ساختم
نشد عشق چشماتو یادم بده
یه حسی تو چشمای تو بود که
میخواست زندگی یاد آدم بده
یه حسی تو چشمای تو بود که
میخواست زندگی یاد آدم بده
به بارون پاییز به برف زمستون
به زولفای لیلی به چشمای مجنون
به عشقی که تیشش غم ِ ریسمونه
میترسم دلم بی تو تنها بمونه
میترسم دلم بی تو تنها بمونه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.