دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها

دسته بندی : تیتراژ تاریخ : ۱۷ام فروردین, ۱۳۹۴

آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها

دانلود آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها با بالاترین کیفیت

ترانه : حسین متولیان ، موزیک : ماهان بهرام خان

این آهنگ تیتراژ مسابقه ثانیه ها می باشد.

برای دانلود تیتراژ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها :

ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت منو ببر توی خاطره ها
رسیدن خط پایان بود رسیدم تا شروع تو
من از راه غروبا شب رسیدم تا طلوع تو
سوال اولم دل بود چراغ عشق روشن شد
شکستنم دادی و لبخند جواب آخره من شد
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ماهان بهرام خان بنام ثانیه ها

♫♫♫♫♫♫

من از من پیش میفتم
که این دوریو کم کردم
من از دنیا جلو بودم
رقابت با خودم کردم
چه فرقی میکنه حالا
برنده من بشم یا تو
به تو می بازم این عشقو
به پایان میرسم با تو
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما

منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها
ثانیه ها رد شدن از تموم خاطرات ما
منو به خاطر خودت ببر توی خاطره ها

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.