دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش و حامد برادران بنام من تو بارون

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش و حامد برادران بنام من تو بارون

دسته بندی : آهنگ شاد, تک آهنگ تاریخ : ۱۸ام فروردین, ۱۳۹۴

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش و حامد برادران بنام من تو بارون

دانلود آهنگ جدید افشین سیاهپوش و حامد برادران بنام من تو بارون با بالاترین کیفیت

ترانه : محمد کاظمی ، آهنگ : ساناز کریمی ، تنظیم : حامد برادران

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید افشین سیاهپوش و حامد برادران بنام من تو بارون :

ببین چه بارونی داره میباره چه قدم زدن چه حالی میده

کی گفته از عاشقی خسته میشیم خسته شدن از منو تو بعیده

تو هم درست مثله منی عزیزم هوا که ابری میشه بیقراری

چترمو تویه خونه جا گذاشتم تو هم باید چترتو جا بذاری , جا بذاری

واسه چشامون کن عشقه تو چشاتو این هوا ابریه بی نظیره با تو

دردو دل کن با من تا دلت خالی شه زیر بارون چشات دیدنی تر میشه

واسه چشامون کن عشقه تو چشاتو

این هوا ابریه بی نظیره با تو

دردو دل کن با من تا دلت خالی شه

زیر بارون چشات دیدنی تر میشه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید افشین سیاهپوش و حامد برادران بنام من تو بارون

♫♫♫♫♫♫

بیا دوباره حالمون عوض شه کوچه دوباره بویه نم گرفته

هر چی دوست داری بگو عزیزم فقط دیگه نگو دلم گرفته

منو تو زیر قطره های بارون بازیه دنیارو بهم میزنیم

اگه همینطور آسمون بباره تا آخر دنیا قدم میزنیم

واسه چشامون کن عشقه تو چشاتو این هوا ابریه بی نظیره با تو

دردو دل کن با من تا دلت خالی شه زیر بارون چشات دیدنی تر میشه

واسه چشامون کن عشقه تو چشاتو

این هوا ابریه بی نظیره با تو

دردو دل کن با من تا دلت خالی شه

زیر بارون چشات دیدنی تر میشه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.