دسته: کامپیوتر و IT
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 36
حجم فایل: 24 کیلو بایت
دانلود تحقیق درباره sql server و پایگاه داده
دسته: کامپیوتر و IT
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 5
حجم فایل: 8 کیلو بایت
دانلود تحقیق درباره rss
و اراس اس چیست
دسته: روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 64
حجم فایل: 87 کیلو بایت
این مقاله درصدد است تا ضمن تبیین مبانی، چگونگی و چیستی آموزش از راه دور، به تناسب سازی این آموزشها در کشور اشاره داشته باشد
دسته: کامپیوتر و IT
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 163
حجم فایل: 181 کیلو بایت
دانلود مقاله درباره لینوکس و نصب لینوکس و اموزش لینوکس
دسته: روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 150
حجم فایل: 339 کیلو بایت
یکی از مواردی که همواره توجه روانشناسان، محققان و دانشمندان را به خود جلب می کند تاثیر تغذیه صحیح و درست بر انواع کارکردهای روانی می باشد
دسته: اقتصاد
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 130
حجم فایل: 372 کیلو بایت
امروزه وجود رقابتهای جهانی و سیر پر شتاب تکنولوژی برای تسخیر بازار یک سو و محدودیت منابع طبیعی از سوی دیگر ، ضرورت توجه به بهره وری را برای همگان روشن ساخته است
دسته: اقتصاد
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 97
حجم فایل: 84 کیلو بایت
دانلود بهترین فایل مربوط به
مطالعاتی که در رابطه با علل موفقیت سازمانها بعمل آمده است حاکی از آن است که کیفیت انتظارات بیشتری از خدمت در این سازمانها ،به مثابه یک موضوع مهم مطرح بوده و تمامی فعالیتهای سازمان در جهت تأمین آن هماهنگ می شود
به صورت کامل و برای اولین بار و به صورت دقیق و کاربردی و مناسب برای شما
دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 32
حجم فایل: 40 کیلو بایت
هدف این تحقیق شناسایی متغیرهای اصلی مدیریت مطلوب بازاریابی در بازارهای کشورهای حاشیه جنوبی خلیج فارس و اثرات آن بر توسعه جهانگردی جهت افزایش درآمدهای ارزی (صادرات نامریی) می باشد
دسته: اقتصاد
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 34
حجم فایل: 347 کیلو بایت
مقاله در مورد اقتصاد کلان
دسته: مدیریت
فرمت فایل: doc
تعداد صفحات فایل: 11
حجم فایل: 45 کیلو بایت
قیمت یکی از عناصر چهارگانه آمیخته بازاریابی می باشد و اگرچه درآمیخته بازاریابی قیمت فقط یک عامل است ولی از لحاظ توانایی رقابت کردن، یک عامل تعیین کننده است شرکتی که می خواهد به طور مؤثر رقابت کند و از لحاظ حجم فروش و سود به اهداف خود برسد باید از یک سیستم قیمت گذاری صحیح پیروی نماید این امر در صنعت جهانگردی نیز همچون صنعتهای دیگر صادق است