دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه  

دانلود آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه با بالاترین کیفیت

ترانه : فرید احمدی , آهنگ : بنیامین بهادری , تنظیم : محمد موجرلو

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

بنیامین بهادری : ترک چهار از آلبوم نود و چهار اسمش بمونه براى خود آلبوم و این اولین تجربه ست که مى تونیم اسم یک قطعه رو با توجه به سلیقه اکثریت شما انتخاب کنیم.

(پیشنهاد خود برای اسم این آهنگ را می توانید از بخش نظرات اعلام کنید)

متن آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه :

من به تو احساسه مالکیت دارم تو نترس از حرفم حسن نیت دارم

همه ی قلبت رو من تصرف کردم خیلی راحت اینجا من توقف کردم

من رو رفتارایه تو تعصب دارم این دلیله عشقه دوستم خوب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گله رز دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشیو خودم

خودم قهوه بریزمو تو بنوشی تو بنوشیو خودم

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید بنیامین بهادری بنام بمونه

♫♫♫♫♫♫

من رو رفتارایه تو تعصب دارم

این دلیله عشقه دوستم خوب دارم

من فقط رو عشق تو تمرکز دارم

همیشه تو دستم یه گله رز دارم , دارم

دوست دارم خودم پالتوتو بگیرمو تو بپوشیو خودم

خودم قهوه بریزمو تو بنوشی تو بنوشیو خودم

من خودم دوست دارم نگرانت باشم تویه هر لحظه در جریانت باشم

من خودم دوست دارم هیجانت باشم دائما مورد امتحانت باشم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.