ظرفدارای 2afm اونایی که شبا کجایی رو گوش دادن وبقیه اینو حتما گوش بدید که گوش ندید از دستتون رفته
اسم :شبا تو جایی
خواننده: جعفر



دانلود با کیفیت 320


دانلود با کیفیت 128

منبع: بیرصدا


پ.ن : میدونم که خوره های آهنگ حتما گوش دادن اینو ولی گفتم بزارم 
پ.ن : مال یکی دو هفته پیشه ولی امروز تصمیم گرفتم بزارم
نظر فراموش نشه سپاس هم همینطور
---------------------------------------------------------------------------------------------
متن آهنگ 
جعفر 
2afm
جعفر 
روهان
2afm
2afm
--------------------
کربات زود بزن
یه کیلو بخر موزو
تاحالا این طوری دیده بودی من بزو؟
تاحالا دیده بودی این طوری لاغر بشم
با یه نخ بهمن سگی من آروم بشم؟
اما تو چی؟؟؟؟؟؟؟
پای سونی تا بوق شب
کمبت بازی میکنی یه دسته با غولش تک
همین چیزاست که باعث میشه مممن غورت بدم حتی هسته آلوچه شم
---------------------------
بیل مو ورمی دارم من از اینجا میرم 
خوب منم دیگه یه عمله ام
بیا با هم بریم خر حمالی
منم تصمیم گرفتم جردو (گردو) رو بدم
بیل مو ورمی دارم من از اینجا میرم 
خوب منم دیگه یه عمله ام
بیا با هم بریم خر حمالی
منم تصمیم گرفتم جردو (گردو) رو بدم
----------------------------------------
تو خوبی
اصلا تو زورویی
برزیلی
شیش صفر تو از من جلویی
منم که یه جعفر آقا پسرم
که سر کار در میاره صاب (صاحب) کار پدرم
تو گم شدی من به هر دری میزنم
ناراحتم وقتی نیستی تگری میزنم
خرو پوف میکنم فسه فسه
اما تو چی انقدر خوردی شبیه خرسی
جدیدا با یه چایی ده تا قند میخورم
با یه شکلات بچه ها رو خر میکنم
شنیدم ممد جر زن جدیدا پیکان خریده
برو با اون بگرد بدبخت پیکان ندیده
بگو به من ماشینش رنگ داره؟
دزد گیر و روکش صندلی و ضبط داره؟
بگو به من پیکانش مدلش چیه؟؟؟؟؟؟
مدل پنجاه و دو یا که هفتاد و شیشه؟
----------------------------------------
بیل مو ورمی دارم من از اینجا میرم 
خوب منم دیگه یه عمله ام
بیا با هم بریم خر حمالی
منم تصمیم گرفتم جردو (گردو) رو بدم
بیل مو ورمی دارم من از اینجا میرم 
خوب منم دیگه یه عمله ام
بیا با هم بریم خر حمالی
منم تصمیم گرفتم جردو (گردو) رو بدم
------------------------------------
جعفر
صدامو داری؟؟؟؟؟؟؟
--------------------------------------
ببر صداتو
ببین چه دپرسم
ببین چه بی حسم
دیگه من حتی به الاغامم نمیرسم ممد جر زن
بزار برو 
برو خونه

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
به درخواست یکی از دوستان گشتم و آهنگ های دیگه جعفر رو هم گذاشتم

سربازی
ایز رپ گود(دیس امینم)
دختر سیبیلو
جام جهانی
بزار تو حال خودم باشم(دیس تتلو)
پسر بد
ول کام پارتی جعفر
پارتی ساحلی
کنکور
بهمن گیر
گودبای پارتی
لاس وگاس
پرس بزن
قهر
گل های غربت
قرار
فلوریدا
جاده چالوس
021
دیس زد بازی
دعوای جعفر و اصغر
مکالمه نصفه




هر کس آهنگ دیگه ای از جعفر داره بزاره
در ضمن این آهنگ ها کوتاه و با حجم کمن مشکلی تو دانلود همشون نیست
گودبای پارتی و دیس امینم رو حتما گوش بدید هرچند هیچی از دیس امینم نخواهید فهمید ولی باحاله