دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت


دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت  

دانلود آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت با بالاترین کیفیت

ترانه : مهرزاد امیرخانی ، آهنگ و تنظیم : مرتضی پاشایی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت :

بارون صدای احساسه نم بارون چشات میشناسه

تو رو از دست دادم توی لحظه آدم دنیاش و میبازه

تلخه سکوته این خونه آخه غیر از خدا کی می دونه

تو دلم اتیشه با تو بهتر میشه حال این دیوونه

این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطره سر کنی

تو می دونی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه

این اون دردیه که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پروازمون

گرفتس چقدر دل آسمون

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید مرتضی پاشایی بنام روزهای سخت

♫♫♫♫♫♫

من دلخورم توام هستی ولی باز این غرور و نشکستی

چی شده بی خوابی تو که راحت رو من چشمات و می بستی

درگیره درده مجنونم مردم میگن که دیونم

اگه تنها تنها میری زیر بارون که من پریشونم

این روزهای سخت تر از اونیه که باور کنی

مگه میشه با یه خاطره سر کنی

تو می دونی من چیزی نگم بهتره

تو دنیا کی از ما عاشق تره

یه جوره هق هق زدم صدام زخمیه

این اون دردیه که نمی فهمیه

یه دفعه پرپر شد پر پروازمون

گرفتس چقدر دل آسمون

MP3 – 320

Morteza Pashaei – Roozhaye Sakht

MP3 – 128

Morteza Pashaei – Roozhaye Sakht

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.