دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

آهنگ جدید کامران تفتی نام حواست بهم نیست

آهنگ جدید کامران تفتی نام حواست بهم نیست

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی نام حواست بهم نیست  

دانلود آهنگ جدید کامران تفتی بنام حواست بهم نیست با بالاترین کیفیت
ترانه : سینا نیاورانی , تنظیم : علی ملک پور , آهنگ و میکس و مسترینگ : کیارش حسن زاده

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

متن آهنگ جدید کامران تفتی نام حواست بهم نیست :

حواست بهم نیستو دلتنگتم دارن گم میشن رد پاهایه تو

حواسم بهت هستو تو رد شدی نفهمیدی موندم هنوز پای تو

برو میگذره وقت دلتنگیام با این روزگار بعد تو راه میام

میدونم که نفرین کنم راحتم ولی میگذرم از تو کوتاه میام

چقدر ساده بودم که عاشق شدم تمامه امیدم تو بودیو بس

چقد سخته که میری و اما من تمامه حواسم به تو بودو هست

حواست بهم نیستو قلبم پره داره چوبه عشق تورو میخوره

نگو مثله سابق دلت با منه میدونم که داره ازم میبره

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید کامران تفتی نام حواست بهم نیست

♫♫♫♫♫♫

نگاهم هنوز سمته تو راهیه هنوز مثله اول غروره منی

چقد سخته بی تو تحمل کنم چقد سخته که داری دل میکنی

برو میگذره وقته دلتنگیام با این روزگار بعد تو راه میام

میدونم که نفرین کنم راحتم ولی میگذرم از تو کوتاه میام

چقدر ساده بودم که عاشق شدم تمامه امیدم تو بودیو بس

چقد سخته که میری و اما من تمامه حواسم به تو بودو هست

حواست بهم نیستو قلبم پره داره چوبه عشق تورو میخوره

نگو مثله سابق دلت با منه میدونم که داره ازم میبره

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.