دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه

  

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه نا امیدم میکنی با دو کیفیت بهمراه پخش آنلاین

دانلود آهنگ جدید محسن یگانه نا امیدم میکنی

متن دانلود آهنگ جدید ناامیدم میکنی از محسن یگانه :

دیگه شوقی واسه دیدنم نداری
منی که زندگیمو پای تو باختم
هیچی نگفتمو تنها نشستمو
پای تو سوختمو سوختمو ساختم
ساکتمو حرفام بغض میشه تو سینم
میرم یه گوشه ای تنهایی میشینم
ظاهرم خوبه ولی حالم اصلا خوش نیست
روبه رومی اما خوابت رو میبینم

نا امیدم میکنی از هرچی عشقه
وقتی رهام میکنی به حال خودم
بی تفاوت رد میشی و میپرسم
اصلا چی شد عاشقت شدم

چجوری چند وقته حرفات این رنگی شد
از بودنت تو دنیا چی بوده سهمم
دیگه باور کردن حرفات آسون نیست
دیگه زبون چشماتو نمیفهمم
چشمات ازم رد میشه نمیبینه
انگار نیستم همه ی روزام اینه
خیلی وقته حالمو نمیدونی
انگار هستم که منو برنجونی

 

دانلود آهنگ جدید نا امیدم میکنی از محسن یگانه

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Yeganeh – Na Omidam Mikoni.mp3

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Yeganeh – Na Omidam Mikoni [۱۲۸].mp3

 


دانلود آهنگ جدید جدید محسن یگانه به نام قرص های خواب آور

ترانه و موسیقی : محسن یگانه

ویالون: میثم مروستی ، پیانو: زضا تاجبخش ، گیتار: بابک ملکی فر ، میکس و مستر: آرش پاکزاد

محسن یگانه به نام قرص های خواب آور

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Yeganeh – Ghorshaye Khab Avar [۳۲۰].mp3

دانلود آهنگ جدید با کیفیت ۱۲۸


 

دانلود آهنگ جدید اجرای زنده آهنگ یکی هست توسط مرتضی پاشایی و محسن یگانه

اجرا شده در کنسرت مرتضی پاشایی – به صورت تصویری و صوتی

مرتضی پاشایی و محسن یگانه - یکی هست

 

تصویری

MP4 – 720p  (مدیافایر)

Morteza Pashaei – Yeki Hast (Ft Mohsen Yeganeh) LIVE.mp4

FLV – 480p  (مدیافایر)

Morteza Pashaei – Yeki Hast (Ft Mohsen Yeganeh) LIVE.flv

 

صوتی

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Morteza Pashaei – Yeki Hast (Ft Mohsen Yeganeh) LIVE [۳۲۰].mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Morteza Pashaei – Yeki Hast (Ft Mohsen Yeganeh) LIVE [۱۲۸].mp3

 

دانلود آهنگ جدید آهنگ جدید محسن یگانه به نام بازم بخند

ترانه ، آهنگ و تنظیم : محسن یگانه – میکس و مستر : آریان بهاری

محسن یگانه - بازم بخند

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Yeganeh – Bazam Bekhand [۳۲۰].mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Yeganeh – Bazam Bekhand [۱۲۸].mp3

 


کلمات کلیدی : آلبوم محسن یگانه, آهنگ محسن یگانه, آهنگ های محسن ی

دانلود آهنگ جدید آهنگ نشکن دلمو از محسن چاوشی و محسن یگانه با کیفیت بالا

آهنگ خاطره انگیز نشکن دلمو از محسن چاوشی و محسن یگانه و همراهی حامد هاکان

نشکن دلمو از محسن چاوشی و محسن یگانه

+ متن آهنگ نشکن دلمو محسن چاوشی و محسن یگانه :
سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم، تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
سرگرمی تو، شده بازی با این دل غمگین و خستم
یادت نمیاد، اون همه قول و قرارایی که با تو بستم
با این همه ظلم، تو ببین باز چجوری پای این همه قول و قرار، من نشستم
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
دیوونه نکن، دلمو آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز
نشکن دلمو، به خدا آهم میگیره دامنتو عاقبت یک روز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی دلم پر از یک نفرینه سینه سوز
نگو بی خبری، نگو نمیدونی وقتی که نیستی گریه شده کار این دل عاشق شب و روز

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰ (۲۸۵)

Mohsen Chavoshi & Mohsen Yeganeh – Nashkan Delamo.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Chavoshi & Mohsen Yeganeh – Nashkan Delamo [۱۲۸].mp3

 

کلمات کلیدی : , , , , ,


دانلود آهنگ جدید کی جای من اومد از محسن یگانه با کیفیت بالا

ترانه ، آهنگ و تنظیم : محسن یگانه – میکس و مسترینگ : ایمان حجت

این آهنگ مربوط به آلبوم “حباب” سال ۱۳۹۱ می باشد.

کی جای من اومد از محسن یگانه

+ متن آهنگ کی جای من اومد محسن یگانه :
گذشتم از جلوی چشمام دارن رد میشن آهسته
تو رویام تو رو می بینم یه رویای پر از غصه
با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم
خودم گفتم برو اما به پاهای تو افتادم
تو آسون رد شدی رفتی تو کوران غم و سختی
منم رفتم پی کارم تو هم دنبال خوشبختی
گذشتم از جلوی چشمام دارن رد میشن آهسته
تو رویام تو رو می بینم یه رویای پر از غصه
با چشمای پر از اشکم بهت راهو نشون دادم
خودم گفتم برو اما به پاهای تو افتادم
تو آسون رد شدی رفتی تو کوران غم و سختی
منم رفتم پی کارم تو هم دنبال خوشبختی
…..
کی توی قلبت جای من اومد اسممو از تو خاطر تو برد
کی بوده انقدر انقده راحت باعثش بود که خاطراتمون مرد
چی شده حالا که از این دنیا زندگی رو بدون من می خوای
چه جوری میشه چه جوری می تونی می تونی با خودت کنار بیای
…..
یه جوری ریشه هام خشکید که انگار کار پاییزه
خزونه رفتنت انگار داره برگاشو می ریزه
یه جوری گریه می کردم که بارون بینشون گم بود
کاش این رویا از آغازش فقط خواب و توهم بود
یه جوری گریه می کردم که بارون بینشون گم بود
کاش این رویا از آغازش فقط خواب و توهم بود
…..
کی توی قلبت جای من اومد اسممو از تو خاطر تو برد
کی بوده انقدر انقده راحت باعثش بود که خاطراتمون مرد
چی شده حالا که از این دنیا زندگی رو بدون من می خوای
چه جوری میشه چه جوری می تونی می تونی با خودت کنار بیای
ترانه آهنگ کی جای من اومد از محسن یگانه

 

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Yeganeh – Ki Jaye Man Omad.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Yeganeh – Ki Jaye Man Omad [۱۲۸].mp3

 

کلمات کلیدی : , ,


دانلود آهنگ جدید آهنگ گناهی ندارم از محسن یگانه با کیفیت بالا

آهنگ بسیار زیبای محسن یگانه به نام گناهی ندارم با دو کیفیت بهمراه متن اهنگ

ترانه ، آهنگ و تنظیم : محسن یگانه

این آهنگ مربوط به آلبوم “نفس های بی هدف” سال ۱۳۸۷ می باشد.

گناهی ندارم از محسن یگانه

+ متن آهنگ گناهی ندارم محسن یگانه:
گناهی ندارم ولی قسمت اینه
که چشمای کورم به راهت بشینه
برای دل من واسه چشم خستم
منی که غرور رو تو چشمات شکستم
سر از کار چشمات کسی در نیاورد
که هر کی تورو خواست یه روزی بد اورد
برای دل من واسه چشم خستم
منی که غرور رو تو چشمات شکستم
واسه من که بر عکس کار زمونه
یکی نیست که قدر دلم رو بدونه
گناهی ندارم ولی فسمت اینه
که چشمای کورم به راهت بشینه
هنوزم زمستون به یادت بهاره
تو قلبم کسی جز تو جایی نداره
صدای دلم ساز نا سازگاره
سکوتم به جز تو صدایی نداره
تو خواب و خیالم همش فکر اینم
که دستاتو بازم تو دستام ببینم
ولی حیف از این خواب پریدم که بازم
با چشمای کورم به راهت بشینم
سر از کار چشمات کسی در نیاورد
که هر کی تورو خواست یه روزی بد اورد
برای دل من واسه چشم خستم
منی که غرور رو تو چشمات شکستم

ترانه آهنگ گناهی ندارم از محسن یگانه

 

دانلود آهنگ جدید گناهی ندارم از محسن یگانه با کیفیت بالا

دانلود با کیفیت ۳۲۰ (۲۵۶)

Mohsen Yeganeh – Gonahi Nadaram.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Yeganeh – Gonahi Nadaram [۱۲۸].mp3

 


دانلود ریمکس جدید آهنگ فداکاری از محسن یگانه با دو کیفیت بهمراه پخش آنلاین

ریمیکس : مهران عباسی

دانلود ریمکس جدید آهنگ فداکار از محسن یگانه

دانلود آهنگ جدید ریمکس جدید آهنگ فداکاری از محسن یگانه

دانلود آهنگ با کیفیت ۳۲۰

Mohsen Yeganeh – Fadakari Remix.mp3

دانلود آهنگ با کیفیت ۱۲۸

Mohsen Yeganeh – Fadakari Remix [۱۲۸].mp3

 

کلمات کلیدی :


, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه ساعت نرو جلو, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام دوست دارم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 2014, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه بخند, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه نرو, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 91, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خستم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 92, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دوست دارم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خستم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه اسفند 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه امروز تولد منه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه اینجا دیگه جای تو نیست, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه اپارات, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه اومدم که پس بگیرم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه الهه ناز, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه امیدی که نمی بازم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه اسکله, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خطرناک, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه بنام من, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه ب نام نرو, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه به نام خیابونا, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه بنام بازم بخند, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیابونا, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام حباب, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام امروز تولد منه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام نمیشه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام بخند, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه پای من, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه پشت خنده هام غمه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه تو که میدونی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه تیتراژ فیلم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه تیر 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه تقاص, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه تصویری, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه تنهایی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه جاده, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه جدید 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه جدید, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چنگال تقدیر, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چنگال, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چقدر قصه گفتم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه چوپان دروغگو, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه حافظه ضعیف, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خیابان, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیابان, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خیابان ها, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام خیابان ها, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دی 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه در سال 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دوباره بخند, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دی ماه 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دوره خودت نچرخ, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دوست دارم با کیفیت 320, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه دلم ازت پره, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه در سال 92, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه در سریال قلب یخی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه رگ خواب, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه زمستان 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه عید, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه عید امسال, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه غمگین, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه فداکاری, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه فروردین 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه قسم خورده بودم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه قرص خواب آور, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه قرصای خواب آور, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه قرص های خواب آور, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه کی جای من اومد, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه کاش, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه کربلا, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه گرگ و میش, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه گناهی ندارم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه لینک مستقیم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه مرد, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من تو نبودت, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه مادر, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من فراموشت نکردم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من تورو کم دارم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من بی تو نابودم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه مرگ خاموشی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من توی زندگیتم, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه ویکی صدا, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه و چاوشی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه و چاوشی نفس بریده, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه و, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه و رضا صادقی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه و چاووشی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه در سال 91, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه در قلب یخی, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه در سال 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه هراس, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه هفت سین, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه هوایی شدی 320, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه همراه با پخش آنلاین, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه هوایی شدی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خیابون ها, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه به نام آدم ها, دانلود آهنگ ها جدید محسن یگانه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یک هفته به عید, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یک هفته, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یکی به جای من هست, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یه هفته به عید, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یه آسمون آبی, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یه هفته مونده به عید, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یکی هست, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یکی به جای من است, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یالان, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه یه سایه به جات, دانلود اهنگ ها ی جدید محسن یگانه, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه پاره ی تنم, دانلود همه ی آهنگ های جدید محسن یگانه, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه ی هفته به عید, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه ی, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه پاره ی تنم کجاست, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 1394, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 1393, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 1392, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 1391, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 128, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 1391, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 1392, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 1390, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 1391, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 128, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 2012, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 2013, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 2012, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 2013, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 2014, دانلود آهنگ های جدید محسن یگانه 2013, دانلود آهنگ جدید از محسن یگانه 2012, دانلود آهنگ های جدید محسن یگانه 2012, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 320, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 320, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خستم 320, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خیابونا 320, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه من 320, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه حباب 320, دانلود اهنگ جدید محسن یگانه باکیفیت 320, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه با کیفیت 320, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه حباب 320, دانلود 3 آهنگ جدید محسن یگانه, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 89, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 93, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 94, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 92, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه 91, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 91, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 92, دانلود آلبوم جدید محسن یگانه 91 حباب, دانلود آلبوم محسن یگانه جدید90, دانلود آهنگ جدید محسن یگانه خطرناک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.