دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود آهنگ پویان نجف هنوزم


دانلود آهنگ جدید پویان نجف به نام هنوزم

آهنگ جدید و زیبای پویان نجف به نام هنوزم با دو کیفیت بهمراه متن آهنگ

تنظیم : کامران میرزایی – آهنگ : استاد تورج شعبان خانی

پویان هنوزم  

+ متن آهنگ هنوزم پویان :
هنوزم چشم ها تو مثل شب های پر ستاره ست
هنوزم دیدن تو برام مثل عمر دوباره ست
هنوم وقتی میخندی دلم از شادی میلرزه
هنوزم با تو نشستن به همه دنیا میارزه
اما افسوس تو رو خواستن دیگه دیره دیگه دیره
اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره نمیگیره
( آهنگ جدید پویان هنوزم )
تا گلی از سر ایوون تو پژمرد و فرو ریخت
شبنمی غم زده از گوشه ی چشمان من آویخت
دوری بین من و تو دوری ماهی و دریاست
دوری بین من و تو دوری ماه و تماشاشست
اما افسوس تو رو خواستن دیگه دیره دیگه دیره
اما افسوس با نخواستن دلم آروم نمیگیره نمیگیره

 

دانلود آهنگ پویان نجف هنوزم

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Pouyan – Hanoozam.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Pouyan – Hanoozam [128].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.