دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی

دانلود مقاله ، تحقیق ، اقدام پژوهی ، گزارش کارورزی ، پروژه دانشجویی

دانلود ریمیکس جدید آهنگ سامی بیگی این عشقه

 

دانلود ریمیکس جدید آهنگ سامی بیگی این عشقه

ریمیکس جدید آهنگ سامی بیگی به نام این عشقه با دو کیفیت بهمراه متن آهنگ

ریمیکس : شایان امیری و دی جی معین

سامی بیگی این عشقه  

متن آهنگ سامی بیگی این عشقه :

باز دوباره میزنه قلبت تو سینه سازمو

تو سکوتت میشنوی زمزمه ی آوازمو

حس دلتنگی که میگیره تموم جونتو

هرجا میری منو میبینی و کم داری منو

تو دلت تنگه ولی انگار تو جنگ با دلم

میزنی و میشکنی با خودت لج کردی گلم

راه با تو بودنو سخت کردی که آسون برم

چشم خوش رنگت چرا خیسه دوباره خوشگلم

حالا بگو کی دیگه اخماتو میگیره

با تو میخنده تب کنی واست میمیره

دست کی شبا لای موهاته

آره خودم نیستم ولی یادم که باهاته

آهنگ سامی بیگی این عشقه

این عشقه تو وجودت توی جونت ریشه کرده

دلت دوباره بیقراره داره دنبال من میگرده

گفتی که میخوای بری سروسامون بگیری

خواستی اما نتونستی به این آسونی بری

دستت ماله هرکی باشه چشمت دنبال منه

هرنگاهت انگاری اسممو فریاد میزنه

من خیالم راحته تا پای جون بودم برات

تو ندونستی چی میخوای تا بریزم زیر پات

همه ی آرزوهامون دیگه فقط یه خاطرست

نفسم بودی ولی یه تجربه شدی و بس

 

دانلود ریمیکس جدید آهنگ سامی بیگی این عشقه

دانلود با کیفیت ۳۲۰

Sami Beigi – In Eshghe Remix.mp3

دانلود با کیفیت ۱۲۸

Sami Beigi – In Eshghe Remix [۱۲۸].mp3

 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.